Monday, December 25, 2006

Min siste praksis dag..















Da var siste praksis dag utført i år, og gleder meg til neste år da det er på`n igjen. På månedsplanen stod det at det skulle være nissefest og jeg hadde med meg missedrakt og var klar til å ha en dag med bare nisseunger. Hver gang jeg kommer inn døre blir jeg møtt med de søte ungene som bare smiler. Nissen kom også, den beste og snilleste nissen jeg har sett i hele mitt liv.Thea (søster`n) fikk gotte pose og var blid og fornøy. Men en kjempe fin dag og et kjempe fint år har det vært og jeg glede rmeg til å komme tilbake neste år. Var vanskelig å dra,men vent til neste år. Gleder meg så utrolig mye til å være sammen med de barna igjen..

1 Comments:

At 1:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Hei Bergan<3 Fin siden din er da:D

Glad i deg jeg<3 Må ses snart:)

 

Post a Comment

<< Home