Monday, March 24, 2008

Lang tid tilbake<3

Da er det en god stund siden jeg har vært her inne, så ja Madeline, nå er jeg endelig tilbake. Den tiden jeg ikke har vært her har jeg gjort så utrolig mye bra. Var på Ten sing seminar da etter tt og hadd en utrolig opplevelse der jeg møtte mange av vennene mine og ikke minst fikk nye venner<3 Hadde en veldig travel sommer der jeg bodde i kofferten min hele sommeren. Var først på tt, så 1 dag etter jeg kom hjem do jeg for å dømme mine første kamper som 11èr dommer på Norway cup. Vi var 2 jenter og 8 gutter på et lite grupperom. Dette var morro. Så dro jeg under norwaycup hjem for å vaske litt klær og så rett på Ten sing Seminar på ulsteinvik der jeg var på drama 2. Utrolig opplevelse med så mange gode og flotte mennesker. Etter ten sing seminar var det da konf leir som varte 1 uke ca der jeg dro 1 dag før for jeg skulle på fotball cup i ål og dagen etter jeg kom hjem så var skolen i gang gitt.. En helt ubeskrivelig sommer med mye rare ting og ikke minst morro..
    
Bilde: av doris og bjønna etter et show fra Ten sing seminar 07<3

Tusen tatt for de som har vært med meg i sommer og gjort den så fantastisk!!
Hilsen Cathrine:)

1 Comments:

At 7:23 AM, Blogger Madeline said...

Var på tide Doris<3
Ser ut som om du har kost deg masse. Gleder meg til å se deg på onsdag :D
Love<3

 

Post a Comment

<< Home