Monday, March 24, 2008

SportyPåske<3

Litt mimring fra påskeferien:

15-19 mars var det duket for Sportypåske for aller første gang. Vi var 100 stk tilsammen ca
der vi hadde masse skiglede alle sammen,et kristent fellesskap og kamp for klima der vi hadde
en underskriftkampanje og fikk med over 200stk på dette rundt omkring i lillehammer..
Vi var i freestyleanlegget der vi satt på akebrettet og ble dratt opp med heis og ful fart ned igjen..
Vi var i hafjell, og her brukte jeg fridagen min til å stå på slalom og stor koste meg sammen med alle de andre som var i bakken den dagen.. Fryktlig stort og morsomt å stå i bakker som virkelig passer til meg, helt til jeg skulle hjem, der jeg havnet i den svarte løypa og hadde ingen utveit enn å kjøre videre. 

Vi var i bob anlegget der folk bob kjørte, noe jeg aldri livet mitt har tenkt til, 
så ut for å gå litt for fort. Noen var med på skiskyting som trivdes med det,
og jeg befant meg i curlinghallen sammen med en del andre for å se hvordan det gikk. Og jeg ble sjokkert over at en bergenser befant seg på isen og for en stil!
Her viste silje sine kunskaper som jeg virkelig ble imponert over.

Sjekk for en stil!                  Noe jeg ble imponert over!

Andre holdt stilen under sporty påske også:
   
                  

Ol ilden ble tent, og det ble et vellykket forsøk. En herlig uke der vi var sykt sporty alle
sammen. Silje begynte med ilden fra bunn, der hun kranglet med snøen og andre ettappe
var meg, Lena 3 og Ane 4 og til slutt ble det fyr i Ol ilden vår.
Bra jobba folkens!!

Denne lille tiden som varte, var jo 4 dager, men likevel helt fantastisk. 
Så gode mennesker 
som er på denne jord er bare helt ufattelig.. Jeg er så glad for at jeg kjenner dere og vet hvem dere er!
En påske som vil sitte langt inne i hjerterota og takk til alle som var med
på å lage en så fin påske<3

2 Comments:

At 1:00 PM, Blogger Mikal said...

skulle ønske jeg var med på turen jenta mi <3<3

 
At 5:53 PM, Blogger Madeline said...

She got STIL you know! ;)
Hørtes helt fantastisk ut dette her! Er godt og lese/høre at du koste deg vennen<3

Ja, Bergensere er utrolige og fantastiske mennesker! I looove Bergen, and i dont know why! :p

Peace And Love<3

 

Post a Comment

<< Home